ivar Startet Søndag 16:42 Link til dette innlegget Startet Søndag 16:42 gir-sjalteakselen på min ca 1989 Yamaha 80hk gav tapt for rusten, og blokka må av for å få byttet denne. Regner med å møte på endel gjenstridige bolter , og hørt at varme hjelper Noen som har prøvd slikt utstyr og kan si noe om hvordan det funker? https://www.jula.no/catalog/verktoy-og-maskiner/el-verktoy-og-maskiner/varmluftspistoler/induksjonsvarmer/induksjonsvarmer-019859/ Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Chilli Solbris Svart Søndag 17:22 Link til dette innlegget Svart Søndag 17:22 Det funker som bare det! Men kun på metall som er magnetisk. Akkurat som en induksjonskomfyr. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
ivar Svart Søndag 17:29 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 17:29 takker, første tanken når jeg googla var "oi, dyrt utstyr!" - men å slippe å borre ut knekte bolter er jo priceless Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
VonSchnellfahrer Svart Søndag 18:16 Link til dette innlegget Svart Søndag 18:16 Fungerer som magi. Kjøpte en rimelig, med litt lavere effekt. Tar litt lenger tid en proff versjonene, men gjør underverker. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart Søndag 19:15 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 19:15 da blir det nok en slik som tidlig julegave til meg selv. Ser de har inne på nærmeste jula og biltema, begge på 900 watt, og begge til rundt 4000,- Så får det bli valgets kval.. At det tar litt lenger tid enn mer proft utstyr lever jeg godt med Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Honduras Svart Søndag 20:01 Link til dette innlegget Svart Søndag 20:01 En knekt bolt er den enkleste måten å gjøre en 20 minutters jobb om til et tre dagers prosjekt 😎 Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
KaiH89 Svart Søndag 20:25 Link til dette innlegget Svart Søndag 20:25 Disse får du kjøpt for halv pris eller mindre fra Temu eller Aliexpress. Sitér dette innlegget Link to post
Martin_ Svart Søndag 21:34 Link til dette innlegget Svart Søndag 21:34 KaiH89 skrev 1 time siden: Disse får du kjøpt for halv pris eller mindre fra Temu eller Aliexpress. Så blir det gjerne litt dobbel mva på Ali Express pga VOEC system som ikke fungerer... Da blir det litt dyrere enn antatt. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart Søndag 21:34 Link til dette innlegget Svart Søndag 21:34 VEVOR magnetisk induksjonsvarmer Håndholdt induksjonsvarmer 1KW for fjerning av bolter| VEVOR NO Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.