Hartki Startet 8.Juli Link til dette innlegget Startet 8.Juli Som tittelen spør, hva er erfaringene ute der? Jeg har selv ikke fått sjekket så mye, men ser ut som den går «godt» med et turtall mellom 2300 og 2700. Har endel groe under så derfor vet jeg ikke hvor pålitelig det er. Har forstått at det er lurt å unngå turtall mellem 1700 og 2200 ca for da slår turboen inn og den soter mye. Men jeg synes hekken egentlig blir ganske «nedsotet» etter hver tur selv om jeg prøver ta hensyn. Av og til kommer litt surt røyk akkurat idet jeg gir gass (fra tomgang) Men hva er erfaringene deres? Eller høres det ut som det kanskje er min motor som må justeres litt? Sitér dette innlegget Link to post
Hartki Svart 9.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli Jeg ser nå at de to hvite plastkannene jeg har hatt stående bak på akterdekket er blitt veldig nedsotet. Det skal vel ikke være slik? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.