lita Startet 24.Januar.2006 Link til dette innlegget Startet 24.Januar.2006 Har en Perkins 4.108 Kunne tenkt meg en verkstedhåndbok til denne. Er det noen der ute som vet om det går an å få tak i noe slikt ? Takknemlig for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 24.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2006 (redigert) Tror du kan lasten det ned her . Ligger under Dokumentarkiv under MEDLEMSSIDER. Ellers så har vel muligens Økonomi-Deler noe? :o) P.S.: Det er mulig at bastard30000 har en slik liggende i Holmestrand? Han har gått over fra Perkins 4.108 til BMC-motor. Redigert 24.Januar.2006 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
At-le Svart 24.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2006 Hei. Du kan kjøpe hos den. Lykke til http://www.universal-diesel.no/ At-le Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 24.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2006 Har en Perkins 4.108 Kunne tenkt meg en verkstedhåndbok til denne. Er det noen der ute som vet om det går an å få tak i noe slikt ? Takknemlig for svar. Den på Universal diesel er vel bare brukerhåndbok, ja jeg hadde hele permen som er verksted boka. Den får du som nevnt av Walter på Økonomi-deler. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.