lita Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Har en Perkins 4.108 Kunne tenkt meg en verkstedhåndbok til denne. Er det noen der ute som vet om det går an å få tak i noe slikt ? Takknemlig for svar. Quote Link to post
Walter_S Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 (edited) Tror du kan lasten det ned her . Ligger under Dokumentarkiv under MEDLEMSSIDER. Ellers så har vel muligens Økonomi-Deler noe? :o) P.S.: Det er mulig at bastard30000 har en slik liggende i Holmestrand? Han har gått over fra Perkins 4.108 til BMC-motor. Edited January 24, 2006 by Walter_S (see edit history) Quote Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
At-le Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Hei. Du kan kjøpe hos den. Lykke til http://www.universal-diesel.no/ At-le Quote Link to post
M/S Bastard Posted January 24, 2006 Share Posted January 24, 2006 Har en Perkins 4.108 Kunne tenkt meg en verkstedhåndbok til denne. Er det noen der ute som vet om det går an å få tak i noe slikt ? Takknemlig for svar. Den på Universal diesel er vel bare brukerhåndbok, ja jeg hadde hele permen som er verksted boka. Den får du som nevnt av Walter på Økonomi-deler. Lykke til Quote Link to post
Recommended Posts