MS Victoria Startet 24.Januar.2006 Del på Facebook Startet 24.Januar.2006 Har montert Batt-meter2 i båten og alt ser greit ut. Følger så instruksjonsbok og skal stille inn F1,F2 osv. Standardverdi kommer opp på display når jeg trykker < eller > men verdien lar seg ikke endre. Det samme skjer på alle funksjonene F2-F3 osv. Standardverdi kommer opp, men lar seg ikke endre. Gjør jeg noe galt eller er det noe galt med instrumentet? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 24.Januar.2006 Del på Facebook Svart 24.Januar.2006 Jeg har ikke hatt tilsvarende problem, anbefaler at du sender spørsmålet til info@odelco.se Det kan være at ditt produksjonsnummer har annen betjening enn min. Instrumentet er forørig ypperlig. Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 25.Januar.2006 Del på Facebook Svart 25.Januar.2006 (redigert) Du gjør noe galt fordi du antagelig ikke har lest instruksjonsboken gjennom på forhånd. De fleste av oss gidder ikke slikt. Gå til F19.... eller var det F20? Den siste i rekken i alle fall. Denne verdien kan settes til YES eller NO. Og hva styrer denne parameteren? Jo spørsmålet den styrer er følgende: Vil du låse alle de 18 andre parameterene i oppsettet slik at de ikke kan endres? YES or NO ? I utgangspunktet er ikke parametervediene låst som standard. Hvorfor de er låst på ditt battmeter kan f.eks være at du har fått satt denne verdien feil i vanvare? Nå har du i alle fall løsningen på problemet ditt. Lotus Redigert 25.Januar.2006 av Lotus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MS Victoria Svart 25.Januar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Januar.2006 Du har jammen rett, jeg kom til punket i instruksjonsboken som sier at F1 til og med F8 normalt trenger å settes, øvrige trenger ikke endres. Syntes det burde vært et punkt on F20 funksjonen først jeg. Tusen takk for hjelp. Jammen flott å kunne søke på forumet når ting ikke er som man tror. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.