hnrk Startet 14.Juli Link til dette innlegget Startet 14.Juli Finnes det reparasjonslapper for sofaputer (hvite) i (det jeg antar er) vinyl? Å trekke dem om er dyrt, og jeg er ikke *så* opptatt av at det skal være perfekt, men det hadde vært fint å kunne lappe over små revner i vinylen. Har vurdert Tear-Aid, men kanskje det finnes noe annet som er egnet? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli Du kan kjøpe vanlig skai putetrekk som metervare f.eks. på Maritim, men sikkert på diverse stoff butikker også. Slike lapper kan du klippe til og lime på. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
hnrk Svart 14.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli Takk, det er ingen dum idé nei. Hva slags lim burde jeg bruke som tåler sol og vær? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli Litt usikker på hva som er et beste, men vil tro at vanlig kontaktlim vil fungere. Jeg har ved et par anledninger nødreparert puter med å klemme inn fugemasse (type tec7 eller Sika)) for å lime stoffet fast i plata. Det har ikke løsnet. Så sikkert flere muligheter her Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.