Starwar Startet 14.Juli Link til dette innlegget Startet 14.Juli Ser på en båt uten drev, er bare innfestingen (transom?) som er der. Det har stått DP 290 drev på den, og det står en 41 motor i den. Hvilke andre Volvo drev kan en montere på denne transomen, er det kun 290 som passer? Finnes det noen oversikt over hva som passer med hvem? Når jeg søker så ser det ut som det finnes uhorvelig mange forskjellige typer. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli Innfestingen på akterspeilet kalles skjold ifm Volvo Penta på norsk, og transom om Mercruiser på mine trakter. Har lagt merke til at dette varierer rundt om i landet. Vet ikke om noen kompatibilitetliste fra VP. Slike data er det manges erfaring at VP ikke ønsker å dele... Håper du har et klart forhold til utveksling, om du hører en gnom på brygga som basuner er at det er det bare å kompensere med propellene, så vær så snill å Vil du dele litt om hvor du vil? Sitér dette innlegget Link to post
Starwar Svart 14.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli ok, det er sånn det er. Ja utvekslingen har jeg forstått ikke bør endres. Da er det sikkert best å prøve å finne tak i slike som har vært der. Så bare et par DPH drev til salgs, men de passer sikkert ikke da. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 14.Juli Link til dette innlegget Svart 14.Juli Starwar skrev 24 minutter siden: Så bare et par DPH drev til salgs, men de passer sikkert ikke da. DPH Passer helt sikkert ikke. DP-A og DP-C kan du sjekk Sitér dette innlegget Link to post
Starwar Svart 14.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli Mange takk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.