mils Startet Søndag 20:29 Link til dette innlegget Startet Søndag 20:29 Motoren ga i flere omganger fra seg alarmer som responderte på redusert turtall (3300->2500), men så kom de tettere og til slutt gikk den i nødmodus hvor man kun fikk den opp i 800rpm. Oljetrykk fint (underkant av 4bar ved 3000 rpm), vanntrykk 0.9 bar og temp 65 grader. Ingen feilmelding på plotter eller i historikken på plotter (men sikkert ved avlesning av ecu-noe jeg ikke har mulighet for). Etter 10min hvile og sjekk av motorrom/vanninntak virket det hele fint igjen og båten gikk fint opp til 3200rpm, men når jeg igjen gikk til 3300 rpm kom alarm igjen - dog ikke nødmodus. Noen ide om hva som bør sjekkes videre? Bravo 1 drev hvis det skulle spille inn her- Sitér dette innlegget Link to post
x17 Svart 20 timer siden Link til dette innlegget Svart 20 timer siden Hei, Første post her innholder en del info til feilsøking: https://www.clubsearay.com/threads/mercruiser-efi-alarms-and-codes.104683/ Lykke til videre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.