ronla Startet Tirsdag 08:03 Link til dette innlegget Startet Tirsdag 08:03 Jeg mangler 4 ringer (av typen med krok til maljen på seilet) til mesanseilet på min Viknes 770. De er ca 90mm innvendig diameter. Noen som vet hvem som selger dette?? Sitér dette innlegget Link to post
19 fot Svart Tirsdag 11:39 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 11:39 Bilde er ofte lurt å legge ut så folk vet hvordan det ser ut og kan tipse deg om hbor du kan finne denne istedenfor 100 andre varianter av mesanringer, mens han ene som har riktig variant dropper å nevne det da det er lite sannsynlig at dem han har liggende i garasjen fra en eller annen båt er riktig type. Siden du mangler 4 tipper jeg det betyr du har noen som kan fotograferes. Ellers kan du jo keye på nettet etter bilde av riktig type ring og poste her. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart Tirsdag 13:08 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 13:08 Om du ikke får tak i ringer kommer du langt med tau: Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
mons Svart Onsdag 19:37 Link til dette innlegget Svart Onsdag 19:37 Anbefaler å kappe ringer av tykkvegget avløpsrør eller tykt sort vannrør. Strekt og vedlikeholdsfritt. Sitér dette innlegget Mons Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.