Finni Startet 26.Juli Link til dette innlegget Startet 26.Juli Problemene startet ifjor da den etter flere gode år stoppa og ikke ville starte igjen etter ca et kvarters kjøring på WOT. Et par timers hvile så starta ho rett opp igjen og vi kunne kjøre hjem I år begynte hun å tulle igjen, da hun brått bare døde ut i rolig fart. Da fikk vi ikke start på ho igjen. Mekaniker har vært på saken og foretok en forgasserrens. Det løste ikke problemet. Vi har satt i ny forgasser, ny bensinpumpe og filter, og har kjørt den fra ekstern tank. Nå er ho lettstarta og går fint på tomgang og høyt turtall, men dør ut når man begynner å gi gass fra lavt turtall i gir ~600->1000rpm. Noen her inne som kan sende oss i riktig retning? Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart 26.Juli Link til dette innlegget Svart 26.Juli Akspumper. Går det bedre å lirke den opp i turtall, eller går den på trynet med en gang du rører spaken? Sitér dette innlegget Link to post
Finni Svart 26.Juli Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juli Nei, gjør jeg det rolig stopper hun. Setter jeg den i fri med knappen og dobbel-pumper gassen så henter ho seg inn igjen og klarer å ruse opp. Det skal også sies at hun jager en del etter oppstart, og ofte ruser opp til ~1300rpm. Roer seg ned igjen til 700 hvis jeg ruser opp et par ganger i fri. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart Mandag 06:56 Link til dette innlegget Svart Mandag 06:56 Hvis den kutter etter en tid på WOT kan det være brent coil som kutter når den blir varm. Da kan den fungerer igjen når den har blitt kald. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Faxen Svart Mandag 10:13 Link til dette innlegget Svart Mandag 10:13 Det høres ut, som et godt forslag. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.