abbor Svart Søndag 10:33 Link til dette innlegget Svart Søndag 10:33 Ja, nesten samme pris, bare en faktor 4 dyrere Sitér dette innlegget Link to post
Mboat Svart Søndag 10:35 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 10:35 abbor skrev 2 minutter siden: Ja, nesten samme pris, bare en faktor 4 dyrere Det er ganske få båt penger da om en måler det I det :) Sitér dette innlegget Link to post
Mboat Svart igår klokken 09:05 Emnestarter Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:05 Da er det en Tm185m fra mjøs service på vei i posten etter en hyggelig samtale med dem. Han var enig i at dette var en god svinger til mitt bruk. Alternativet var combi c som også var nevnt, men når jeg la frem litt mer om bruket så landet han også på tm185m. Vurderer også å montere 3-1 svinger som følger med HDS live så jeg får downscan/sidescan som jeg ikke har I dag. Sitér dette innlegget Link to post
Mboat Svart 6 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6 timer siden Har noen erfaring med å bruke butyl matter og skum støy isolasjon I hytta på pilot house båter? Jeg tror min har doble vegger og at det skaper ringing i hele hytta. På noen turtall har jeg nesten mer lyd inne enn bak på dekk med motor. Har liggende igjen Silentcoat matter fra en bil jeg støy isolerte og vurderer å legge dette innvendig i alle luker og større flater. Har også tenkt på å legge det i taket og så lage plater som trekkes i vinyl utenpå hengt opp med borrelås. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.