ko-stens Startet Torsdag 13:39 Link til dette innlegget Startet Torsdag 13:39 Den halvgamle Gaupenhengeren min trenger en oppfriskning, spesielt med bytte av diverse deler, som ruller, vinsj og lamper, så bør vel få gjort det etter hvert. Når jeg først driver på, kanskje det kunne vært en idè å male den også!? Den er i galvanisert stål, men ser at Hammerite har en variant som heter «Direct to galvanized». Noen som har prøvd den? Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart Torsdag 14:03 Link til dette innlegget Svart Torsdag 14:03 Aldri prøvd, men vet jo at å få lakk til å henge på galvanisert stål er noe dritt. Avventer spent resultatet hvis du er så modig å prøve! Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart Torsdag 14:44 Link til dette innlegget Svart Torsdag 14:44 Med mindre galvaniseringen er slitt bort og hengeren rusten, ville ikke jeg malt den opp. Den vil bare se oppmalt ut… er det bare noen småflekker med rust, kjøp en sprayboks med kaldgalvanisering fra Wurth etc og flekk den der det er nødvendig Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.