Viksund Bravo Startet Torsdag 20:35 Link til dette innlegget Startet Torsdag 20:35 Pleksiglasset har atter en gang løsnet fra alu-rammen på takluken. Har fått anbefalt Simpson 70-03. Noen som vet om det må primes før bruk av denne? Evnt andre produkter som holder over tid? Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Cheyenne Svart 18 timer siden Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Jeg limte med en Sikaflex som var spesielt til dette. Brukte to forskjellige primeren, en til alu og en til plast. Dette er pottetett fremdeles etter flere år. Hadde prøvd med tec7 og det holdt i et år eller to. Husker ikke hva primerene het, men kan se når jeg kommer hjem etterhvert. Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 12 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12 timer siden Topp om du sjekker 🙂 Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.