nie Startet Mandag 14:20 Link til dette innlegget Startet Mandag 14:20 Så ut som det var stor trafikk rundt igår….ikke så rart kanskje🤔 Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart Mandag 14:58 Link til dette innlegget Svart Mandag 14:58 Var nok lurt å komme seg rundt før "Floris" ankommer ja😅 Ser ut til å kunne bli rimelig heftig. Sitér dette innlegget Link to post
Sinvano Svart Mandag 15:47 Link til dette innlegget Svart Mandag 15:47 Greit å holde seg innaskjærs nå 😅 Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart Mandag 20:43 Link til dette innlegget Svart Mandag 20:43 Kolde Tuborg å goe varme langt i sør i DK, så savner ikke Jæren eller Okkaby hehe Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart Tirsdag 17:29 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 17:29 Okkaby skrev for 20 timer siden: eller Okkaby Først NÅ forstod jeg hvorfor nicket ditt er Okkaby... Den krever litt lokalkunnskap som jeg åpenbart ikke hadde. Litt treg ja, men men. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Dixie 2100 Svart Tirsdag 18:00 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 18:00 Grand Banks jr skrev 29 minutter siden: Først NÅ forstod jeg hvorfor nicket ditt er Okkaby... Den krever litt lokalkunnskap som jeg åpenbart ikke hadde. Litt treg ja, men men. Nå ble jeg nysgjerrig, så nysgjerrig at jeg måtte Google Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart Tirsdag 18:03 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 18:03 Grand Banks jr skrev 32 minutter siden: Først NÅ forstod jeg hvorfor nicket ditt er Okkaby... Den krever litt lokalkunnskap som jeg åpenbart ikke hadde. Litt treg ja, men men. Dixie 2100 skrev 1 minutt siden: Nå ble jeg nysgjerrig, så nysgjerrig at jeg måtte Google Ja er jo Egersund på lokalt språk hehe Okka By, Okka Damer. Å ja det blåste/blåser godt idag. Landet jo med sas på Sola i 15 tiden, å det var noe humpet tur ned fra høyden, å goe bølger ned langs Jæren. Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart Onsdag 11:47 Link til dette innlegget Svart Onsdag 11:47 Til oppl. Ja, Egersunderne har ikke forlatt gammelnorsken fra middelalderen. Okkar betyr som flere nok forstår " vårt/vår" Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart Onsdag 19:51 Link til dette innlegget Svart Onsdag 19:51 Haba skrev for 8 timer siden: Okkar betyr som flere nok forstår " vårt/vår" Takk, da lærte jeg nok en ting i dag (Har fra før lært litt om opparbeiding av tomt for å sette opp grunnmur). Lærer så lenge man lever Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.