LaddenAske Startet Tirsdag 16:16 Link til dette innlegget Startet Tirsdag 16:16 Har en eldre askeladden 14fot. fenderlisten er helt grusom, og det mangler litt her og der. nylig innkjøp båt, så vil bytte dette. Men når jeg søker på dette er prisene er spinnville. trenger jo rundt 10 eller 12 meter. mulig mer? og ser at da prisene er ca 5000! eller mer... mer verdt enn båten....tar gjerne imot forslag til hva annet jeg kan kjøpe, eller evnt lage? :-) Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart Onsdag 11:45 Link til dette innlegget Svart Onsdag 11:45 Har du sett på denne: https://www.parmafender.no/media/136696/b1520.pdf ? Jeg kjøpte derfra for en 25 fot båt. Byttet selv. Brukte krabbekoker til å varme opp lista, og så vi var fire stykker som fikk strekt lista rundt båten. Jekkestropper, gummihammer og gode hansker :-) Sitér dette innlegget Link to post
omhI Svart Onsdag 11:46 Link til dette innlegget Svart Onsdag 11:46 Søk på finn.no. Ligger i alle fall 2 fenderlister til grei pris der nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.