J-Å Startet 14 timer siden Link til dette innlegget Startet 14 timer siden Jeg plukket med meg dette i dag, men jeg er litt usikker på om en eventuell brann i vanlige lithium båtbatterier vil utvikle seg slik at jeg får mulighet til å bruke det? Synspunkter? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 14 timer siden Link til dette innlegget Svart 14 timer siden Er vel så lite i dette at det ikke slukker noe er enn en mobil kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 13 timer siden Link til dette innlegget Svart 13 timer siden LiPo batterier kan brenne ganske så heftig men de er små. Store LiFePO4 batterier er svært brannsikre mens Li-Ion havner en plass mellom. Tror ikke den slukkeren passer på stort annet enn mobiltelefoner o.l. Sitér dette innlegget Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
J-Å Svart 13 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13 timer siden SveinHa skrev 7 minutter siden: Tror ikke den slukkeren passer på stort annet enn mobiltelefoner o.l. Godt.mulig, men det ligger ofte diverse dingser til lading rundt om, så det er kanskje smart å ha en slik slukker uansett. Hvis det blir varmt i lommen, så vil jeg nok likevel følge rådet om å "plassere telefonen i det største tilgjengelige vannvolumet" Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4 timer siden Link til dette innlegget Svart 4 timer siden Står jo ganske klar hva den er beregnet til "Bærbar slukkespray for å slukke begrensede branner i litiumbatterier, som for eksempel brukes i mobiltelefoner, nettbrett og datamaskiner. Slukkesprayen inneholder slukkemiddelet AVD, som er utviklet for å effektivt slukke branner som oppstår i litiumbatterier. " Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.