OleSunds Svart 20.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.August Resen sin pris har jeg oppgitt i norske kroner ja, tror det var rundt 8000 danske Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 20.August Link til dette innlegget Svart 20.August Blir jo nesten litt glad over å se at aktører faktisk tilbyr så billige produkter⛵️. Selv om de er sydd i et lavkostland, så kan det ikke være mye Resen sitter igjen i overskudd til slutt på et slikt seil. Noe tid på design og planlegging går det jo uansett med. Har dessverre ikke hørt om noen som har handlet hos Resen, men de har jo vært i markedet endel år, og med slike priser vil jeg tro at de leverer endel volum til turseilere. Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 20.August Link til dette innlegget Svart 20.August Jeg kjøpte et code seil fra Gran for 4(?) år siden. Neste gang jeg skal ha seil blir det derfra eller utlandet. Sitér dette innlegget Link to post
OleSunds Svart 21.August Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.August Viste seg til slutt at seilet faktisk var i god stand fra før og at det bare var et svakt punkt i akterliket. Seilet har mange år igjen etter forsterkning i akterliket og ny spile pluss litt oppstramming. Stavanger seilmaker anslår at prisen blir rundt 5 000kr for service og kanskje 2 000 til siden jeg vil kappe ned seilet litt fordi det ikke passer riggen ordentlig. Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 21.August Link til dette innlegget Svart 21.August Jeg har kjøpt genoa og storseil de siste åra til min båt fra Elvstrøm i Tønsberg. Gode seil, god hjelp til valg av spec, ok pris og god hjelp og pris på rep av et annet seil. Kjøpt genoa fra Boding til ek annen båt i vår, ser ved første øyekast helt likt ut som de fancy elvstrømseilene, men mye billigere. Er en prosjektbåt som dessverre ikke er helt seilklar enda så jeg har foreløpig bare rullet det ut i havna Begge seilmakerne har levert gode produkter og god hjelp, men levering månedsvis etter avtale så bestil nå I høst om du vil ha det klart før sesongen Vi har kjøpt noen små fokker til Askeladden 16 fots seiljoller i sjøspeideren fra Resen seil for noen år siden. Helt enkle dacron seil, men de har holdt godt og fasongen er fin. Resen ligger jo ofte langt under på pris på enkle småseil i hvert fall Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.