Jump to content

Bensintilførsel Evinrude e-tech 250 hk fra 2010

JensK

Recommended Posts

Hei, jeg fikk plutselig motorstopp i går da jeg gikk i ca. 5 knop. Fikk ikke startet motor igjen. Testet manuell pumpe/belg for bensin. Fikk da startet igjen og motor fungerte utmerket i en times tid i høy fart og i lav fart, før den plutselig stoppet igjen. Gjennomførte ny manuell pumping av bensin med belg og fikk start igjen. Noen som har et forslag til hva som er feil her?

Har du gjort rent VST filteret?

jeg gjør rent det hver vår. Hvis det har grodd igjen struper man tilførselen og kjølingen av injectorene, som kjøles av sirkulerende bensin. 
Billig å bytte, men er det helt kan man bare blåse det rent med trykkluft. Samler opp alle små gummifragmenter fra bensinslangene. 

kan være andre ting også, men den er forholdsvis rask å sjekke. Bytt ut den originale slangeklemmen med en vanlig klemme, så er det en kjapp jobb neste gang. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...