Jump to content

Medlemstallet vokser

Festina Lente IV

Recommended Posts

Ingen ellers som har lagt merke til det runde tallet idag tidlig? Jeg så det ca kl: 8:35

:cheers:

<{POST_SNAPBACK}>

Det som egentlig kunne være mer interessant, er å få rede på hvor mange aktive medlemmer vi har??

Med det menes hvor mange som aktivt er inne og kikker på emner, bidrar med eget stoff etc.

Jeg for min del aner ikke hvor mange plasser jeg har blitt medlem av diverse fora kun for å undersøke forskjellige nettsteder, og jeg vil anta at det også skjer her at mange blir medlem, men kun er inne 1-2 ganger og ikke finner videre interesse ???

Men bevares, ikke misforstå, synes også det er kjempeflott at baatplassen.no får bedre og bedre feste i båtfolkets nettvaner.....

• 2 år senere...

Kansje en idee og fått en til og jobbe med prosenter til medlemmer ved forskjellige båtutstyrsforretninger etc???

kansje fått sponsorer til flagg / klistremerker etc så det blir større profilert???

hva med flagg og bøyer til umerkede skjær??? det kunne vært noe forsikringselskaper kunne punge ut med??

selv gikk vi på skjær bak Koster i sommer som lå 5 cm under vannet og det var IKKE merket på kartet,

Jeg tror mange trekker til der det kan være "fordeler" som prosenter etc???

:cheers:

Jeg har bare vært innom noen dager, men det er ganske deilig å slippe unna trakassering og fleip i et annet forum (uten å nevne navn).

Administrator skal ha all mulig honnør for hva han her er i ferd med å få til. :seeya:

Kunne ikke unngå å legge merke til første innlegget i denne tråden..... tidene forandre seg :rolleyes:

Lurer på om det er noen statistikk på følgende:

Hvor mange aktive medlemmer? :discuss:

(Regner med at paretoregelen gjelder her - 20/80)

Hvor i landet bor medlemmene? :cool:

(Ant. pr fylke)

Hadde vært OK å se en slik statistikk.

På mitt forum så er statisktikken slik:

Tråder: 27.408, Innlegg: 486.137, Medlemmer: 12.376, Active Members: 1.178 Active members er medlemmer logget inn de siste 50 dagene om jeg ikke husker feil så kanskje det kan være nærliggende å tro at vi snakker om ca 1500 aktive medlemmer her ? Har hørt båtfolk snakke om baatplassen flere ganger og de sier , joda jeg kjenner til det forumet og har lest endel der men det virker som om det er mage medlemmer men mesteparten av postingen utføres av en liten klikk med medlemmer

Hei jab, har du posisjonen til dette skjæret slik at jeg forhåpentligvis unngår i treffe det til neste sommer?

det står på detaljekart over koster men det er noen kart som ikke har det

posisjon er jeg litt usikker på men det er på tur til brevik og kjærringa var sikker på vi skulle til styrbord for den j#¤"%&%¤v murstakan som står der,

jeg var sikker på det var til babord og følge langs kanten helt frem - det ligger et par pinner på et par tre skjær på styrbord da.

udmyk og for å holde feriestemningen på topp med masse unger om bord lirket jeg meg frem (styrbord for mursøyla)i sikkert ikke mere en 0,0003 knop :rolleyes:

og med en unge i baugen for å se etter skjær ....... i det han roper stoooooooooppppppppp smeller det - hiver den i revers og bakker det den er god for men båten står bomstille -

derretter beordrer jeg alle ombord bakerst i båten og da går den av...... men på styrbord side er det en laaaaaaaaaaaaaaang kant rett under vannflata og fyyyyyy treffer rorstokken det der er ferien over - kjerringa tar båtshaken og skyver i fra og jeg ratter som gal til styrbord - trill rundt og tilbake og yess til babord denne gangen og vips så var vi på brevik

Etter å fått opp båten var det synlige merker men gudsjelov ikke høl osv......

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...