Hakkannen Svart 30.August Link til dette innlegget Svart 30.August Hulda skrev 1 minutt siden: Jeg tror også at den forbuker rundt 200 W når den går Da har du nok fått tak i en spesialmodell😉 Min forbruker 330W-650W, avhengig av hvilken modus som velges. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 30.August Link til dette innlegget Svart 30.August Du har sikkert rett. Sitér dette innlegget Link to post
husky dane 85 Svart 30.August Link til dette innlegget Svart 30.August Maeco DD8L forbruk NOM330W.Max650W Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart 30.August Link til dette innlegget Svart 30.August 15 hours ago, Vidar F.H. said: Jada, jeg har B i fysikk på ingeniørhøgskolen. Jeg veit hvordan dette fungerer. Bra det, men jeg synes det er viktig å presisere disse greiene så ofte som mulig. Det er svært mange som ikke har snøring på fysikk. Leietagere som vil ha byttet ut panelovnene til panelovner som bruker mindre strøm. Folk som insisterer på å skru av og på lys for å spare på strømmen midt på vinteren, men som samtidig insisterer på å holde komforttemperatur på flerogtyve grader i hele huset, etc. Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
Vidar F.H. Svart 30.August Link til dette innlegget Svart 30.August tobixen skrev 38 minutter siden: Bra det, men jeg synes det er viktig å presisere disse greiene så ofte som mulig. Det er svært mange som ikke har snøring på fysikk. Leietagere som vil ha byttet ut panelovnene til panelovner som bruker mindre strøm. Folk som insisterer på å skru av og på lys for å spare på strømmen midt på vinteren, men som samtidig insisterer på å holde komforttemperatur på flerogtyve grader i hele huset, etc. Skjønner. :) Har liknende utfordringer i jobben - når det blir væromslag, blir det ramaskrik om enten kaldt eller varmt. At det tar tid før balansert ventilasjon klarer å omstille pluss fenomenet med at "kulda slår inn" må gjentas til det kjedsommelige. Bedre blir det ikke når det er for varmt og man "sniklufter". Et balansert ventilasjonsanlegg pøser da på med varme, og runddansen er i gang. Artig den der med "jeg vil ha panelovner som bruker mindre strøm". SLÅ DE AV DA! Sitér dette innlegget Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig???? Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier! Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.