Jump to content

Kjøpshjelp Luftavfukter -blir ikke klok på hvilken jeg skal ha

Princess40

Recommended Posts

15 hours ago, Vidar F.H. said:

Jada, jeg har B i fysikk på ingeniørhøgskolen. Jeg veit hvordan dette fungerer.

Bra det, men jeg synes det er viktig å presisere disse greiene så ofte som mulig. Det er svært mange som ikke har snøring på fysikk. Leietagere som vil ha byttet ut panelovnene til panelovner som bruker mindre strøm. Folk som insisterer på å skru av og på lys for å spare på strømmen midt på vinteren, men som samtidig insisterer på å holde komforttemperatur på flerogtyve grader i hele huset, etc.

Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/

tobixen skrev 38 minutter siden:

Bra det, men jeg synes det er viktig å presisere disse greiene så ofte som mulig. Det er svært mange som ikke har snøring på fysikk. Leietagere som vil ha byttet ut panelovnene til panelovner som bruker mindre strøm. Folk som insisterer på å skru av og på lys for å spare på strømmen midt på vinteren, men som samtidig insisterer på å holde komforttemperatur på flerogtyve grader i hele huset, etc.

Skjønner. :) Har liknende utfordringer i jobben - når det blir væromslag, blir det ramaskrik om enten kaldt eller varmt. At det tar tid før balansert ventilasjon klarer å omstille pluss fenomenet med at "kulda slår inn" må gjentas til det kjedsommelige.
Bedre blir det ikke når det er for varmt og man "sniklufter". Et balansert ventilasjonsanlegg pøser da på med varme, og runddansen er i gang.

Artig den der med "jeg vil ha panelovner som bruker mindre strøm". SLÅ DE AV DA! :knuserh::forvirret:

Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig????

Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier!

Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...