rdfjell Startet 26.Januar.2006 Del på Facebook Startet 26.Januar.2006 Hei, trenger hjelp...skal installere en kad 32 m/drev i en Marex Gambler, hvor får jeg tak i monteringstegninger? takker for all hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
SvartRøyk Svart 26.Januar.2006 Del på Facebook Svart 26.Januar.2006 Last ned fra www.volvopenta.se. Der finnes det skisser av de fleste motorer. Du trenger jo bare mål fra bakplate til labbene og opp. Mal til drev kan du sikkert låne av nærmeste Volvo verksted Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 27.Januar.2006 Del på Facebook Svart 27.Januar.2006 Dette hørest interessant ut! Hadde satt stor pris på om du legger ut mer informasjon når du er ferdig. Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
rdfjell Svart 28.Januar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2006 Hei Jonny! Skal prøve og huske det, båten er min brors...kjøpte den med merc. V8 220hk. installation, bytter nå til som nevnt kad 32, som etter min mening er den mest vellykkede av kad-motorene, blir spennende og se hvilken fart den gjør med denne installationen. Apropo Marex...denne har rundsoffa ute, som er veldig praktisk og kledelig....bruker ikke forumet her mye men kan sende deg en info på mail hvis det er innterressant. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.