Tobblyng Startet Onsdag 18:18 Link til dette innlegget Startet Onsdag 18:18 Hei båtfolk, Jeg har en mercury optimax 175hk som plutselig sluttet å generere strøm til batteriene i båten ( har et eget start- og eget forburksbatteri, sistnevnte er nytt) Noen som har noen tips / råd til hva som kan være galt? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart Onsdag 19:55 Link til dette innlegget Svart Onsdag 19:55 Umulig å si om du ikke forteller hvilket oppsett du har! Det kan være mange årsaker og scenario! Hvordan måler du batteriene? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Tobblyng Svart Torsdag 08:36 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Torsdag 08:36 Her er oppsettet. Måler av spenning på instrumentene i båten. Spenning falt til 10.9V sist tur, da gikk en alarm i båten og jeg måtte bare komme meg til brygga. Grått batteri er start og det til høyre er forbruk. Før dette skjedde så lå spenning på rundt 14v når jeg kjørte, nå generer den ingenting Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart Torsdag 09:57 Link til dette innlegget Svart Torsdag 09:57 Det var jo litt av en spaghetti. hva er spenninga på hver av batteriene når motor ikke går? Det er ikke noe rele som styrer ladinga til hvert av batteriene? Kan ene batteriet ha kortslutta? tror 14volt er litt lite. Trodde det var optimalt med litt mere Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.