Hakkannen Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Vidar F.H. skrev for 9 timer siden: Dårlig gjort å friste meg med gode argumenter! En skikkelig prosjektvinter, hånd i hånd med drømmen om neste sommer i egen båt, er aldri å forakte😄👍 Selvsagt støttet opp med en fin (og obligatorisk) prosjekttråd her på forumet😁 Sitér dette innlegget Link to post
Vidar F.H. Svart 6 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6 timer siden Å, prosjekttråd blir det nå uansett hvilken kjøl jeg skaffer meg. :) Men jeg tror jeg skal vagle meg og se det hele an. Jeg har ventet siden 2017. Jeg kan vente litt til, hvis resultatet blir en båt jeg kan trives med en stund. Alderen har gitt meg den erfaringen at det har lite for seg å kjøpe for å kjøpe. Men hvis forumet vil starte en spleis i bytte for en svær prosjekttråd, så kan jeg betale for skroget! Sitér dette innlegget Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig???? Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier! Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring. Link to post
enslagsgjest Svart 6 timer siden Link til dette innlegget Svart 6 timer siden Vidar F.H. skrev 36 minutter siden: Men hvis forumet vil starte en spleis i bytte for en svær prosjekttråd, så kan jeg betale for skroget! Skrog? Hvem trenger skrog? Det du trenger er et lass med kryssfinér og noen båttegninger! Vi trenger litt underholdning her på forumet. https://devlinboat.com/product/surf-scoter-22-cruiser-plans/ https://bartenderboats.com/product/22-bartender/ Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Mboat Svart 5 timer siden Link til dette innlegget Svart 5 timer siden Jeg fikk tak i en Ocqueteau 615 med henger innenfor ditt budsjett. Den er litt mindre enn de du hadde sett for deg, men kanskje en ok ventepølse for 2026 sesongen? Det skal nevnes at det krevdes litt jobb å få den sjøklar både med motor og elektrisk. Er de I orden så er vel de fort litt over budsjett de også. Jeg så egentlig etter speedbåt, men så tok fornuften meg og jeg skaffet meg noe mer familie vennlig. Samboer var ikke interessert i båt egentlig, men i denne har hun vært med mange turer siste måneden og vi har tilbrakt mye tid på sjøen hele familien. Vil si at pilothouse var et perfekt valg som vestlandsbåt da jeg får brukt den selv om det regner litt og jeg kommer til å bruke den lenge enda før den blir hentet hjem for vinteren. Som deg så tenker jeg å øke budsjett gjerne opp i 300 området om et års tid om båt blir brukt like mye som jeg har gjort siden den ble hentet i sommer. Mest for å få nyere og litt større motor igrunn, men det hadde ikke gjort noe om den var hakket større heller. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.