Jump to content

hvorfor forsvinner innleggene mine??

Cahill

Recommended Posts

Hva slags PC-program var det som skulle kommunisere med GPS'en?

Det er det han ønsker å finne ut. :smiley:

Hva må han ha for at han kan få sett sin båt på kartet i C-map ved hjelp av Garmin?

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Hmm... for å si det rett ut:

I reglene for postingen på baatplassen.no står det under punkt 4 noe i parantes. Uten at jeg selv vet så mye om det så ble det skrevet en gang at det i Norge ikke er mulig å ha en lovlig kopi av et CMAP-program som kjører på PC.

Dine postinger er ennå ikke slettet, bare satt usynlig i tilfelle at vi tar feil når det gjelder programmet.

Hjelp....

Prøver å få hjelp om garmin gps, men hver gang forsvinner innleggene mine.. :sad:

Kan noen forklare hvorfor???

Dine postinger er ennå ikke slettet, bare satt usynlig i tilfelle at vi tar feil når det gjelder programmet.

Dersom innlegg blir fjernet (usynlig, midlertidig eller parmanent) så blir vel eieren varslet på IM ?

Hvis ikke så er det naturlig å tro man har gjort noe feil og så prøve igjen eller etterlyse det.

Gerhard

det er en garmin 128 som jeg skal bruke sammen med c-map.. Hvilket program trenger jeg for å få opp posisjonen på båten på kartet?

Jeg bad deg over å si ifra dersom du har ett lisensiert program, når du ikke har kommet tilbake på det går jeg ut fra at det dreier seg om C-map ECS.

Om noen fortsatt skulle være i tvil: Vi kan ikke tillate diskusjon rundt bruken av C-map ECS på baatplassen.

Enten må du kjøpe et lisensiert C-map program (Winchart, Maxsea etc.) + autorisasjon for de kart du trenger.

Eller benytte ett av de gratis progammene jeg linket til lenger opp.

Ingen av disse kan benyttes med C-map CM93.

Jeg har motatt fra C-map 2 demo cd plater med diverse innhold bla et demo kart. Mener du Andreas for fullt alvor at det ikke finnes lovlige c-map program som kjøres på pc??? Hvorfor sender da c-map sitt produkt ut til alle som vil ha det??

Mener du at jeg ikke kan kjøre dette på pcen?? Da er det jo ikke no å ha!

Vet som skrevet over ikke så særlig mye om dette, men henviser til det Ingar skriver rett over her og flere andre steder.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...