Jump to content

Erfaring med Autoterm varmeapparat/dieselvarmarar?

Ask

Recommended Posts

Steihy skrev 7 minutter siden:

Ble tipset om de for et års tid siden, fant ikke ut stort. Fant siden (januar) en veldig dårlig youtube anmeldelse. https://www.youtube.com/watch?v=Zfrz7MIvSSY

Satte chatgpt til å snuse nå, ut fra finsk momsregister og moderselskap Arctic Spot OY nå, etter at du minnet oss på de. Ser ut som et rent  postordrefirma. 1 Ansatt. Juridisk adresse i Finland, Sertifiseringen virker autentisk. Lager i Finland. Oppgir ikke produksjonssted, noe de garantert ville gjort dersom det var Finland - eller "Latvia".

Min hypotese: Virker som kinesisk, muligens med finsk håndspålegging. Prisen og bare 1 ansatt indikerer at det ikke kan være omfattende. Den store mengden overstrømmende anmeldelser på nettsida virker litt oppkonstruert, gitt den relativt beskjedne mengden på Google.

Prøvde meldeskjema på hjemmesida med direkte spørsmål. Den lukket seg bare da jeg trykket send.

Nok noe oppreklamerte greier ja. Har jo aldri hørt om dem før jeg heller.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...