Vidar F.H. Startet Tirsdag 10:41 Link til dette innlegget Startet Tirsdag 10:41 Hansvik 21 Combi ønskes kjøpt. Jeg er ikke interessert i et vrak, men går ikke av veien for en båt som krever litt arbeid for å bli fin. Motor må være godt vedlikeholdt, fungere slik den skal og ellers i teknisk god stand. Jeg ønsker å bruke båten fra dag 1. Det er en fordel om henger følger med, men dette er ikke et absolutt krav. Henteavstand: jeg bor i Etne, 1 time fra Haugesund. Henteavstand langs veg eller sjø bør være innen rimelighetens grenser, men alt vil bli vurdert. :) Ta kontakt om du har en du vil selge til meg, så blir vi garantert enige om båten er noe for meg. Og du? Det blir garantert en laaang prosjekttråd her inne! Se i signaturen min for link til forrige prosjekttråd. Sitér dette innlegget Hansvik 14 - Rana 15 DC - Rana 17 DC - ooooiiiiiig???? Nordlænding (konvertert til vestlending) uten båt e som en fesk på lainn. Tørre greier! Hjemmeside med artikler innen trehobby / finsnekring. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.