-morten- Startet 20.September Link til dette innlegget Startet 20.September Da er skuta på land og i hus, lagret frostfritt👍 var et lite værvindu i dag, der sjøen var ok! Litt gammelsjø igjen men rolig etter Hemnskjela. Strømsjø utenfor Terningen som alltid. Alt gikk raskt og smerttefritt! Flotte folk på Kongensvollen👍 veldig lite groe på skrog tross høy sjøtemperatur. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Lazyjack Svart 20.September Link til dette innlegget Svart 20.September Du slår om deg med lokale stedsnavn som om alle vet hvor dette er 🥴 Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 20.September Link til dette innlegget Svart 20.September Flott båt. Liker denne typen av Askeladden båter. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 20.September Link til dette innlegget Svart 20.September Lazyjack skrev for 2 timer siden: Du slår om deg med lokale stedsnavn som om alle vet hvor dette er 🥴 Ja, men det gjelder vel veldig mange andre her inne også. Kanskje ikke minst rundt plasser i indre Oslofjord. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Hulda Svart 21.September Link til dette innlegget Svart 21.September Lazyjack skrev for 14 timer siden: Du slår om deg med lokale stedsnavn som om alle vet hvor dette er 🥴 Ikke klag på det. Jeg gikk nesten på grunn ved Aalefitten en gang :-) Rett utenfor Grisebu. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 21.September Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September Til Lazy Jack. Bilde 2 er ca midt i Trondheimsleia, Terningen fyr, kendt for de fleste som ferdes på Trøndelagskysten. Ca midt i mellom Trondheim og Kristiansund. Kongensvollen ligger i Nord enden av Trondheimsleia mot Agdenes. Hytta mi ligger ved Taftøysundet 20Nm sør for Kongensvollen. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
-morten- Svart 21.September Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September 18 hours ago, Komodo said: Ja, men det gjelder vel veldig mange andre her inne også. Kanskje ikke minst rundt plasser i indre Oslofjord. Skjønner ikke problemet, og ja mange her på forumet som bruker lokale stedsnavn! Det synes jeg folk skal fortsette med, ofor ikke alle har båt i oslofjorden og på Østlandet!! tar meg veldig kort tid å finne ut hvilke steder det snakkes om og hvor det er. Nå har jeg seilt hele norskekysten opp og ned mange ganger, så vet av de fleste steder og havner. Termingen fyr er genske kjendt for de fleste som har seilt på Norskekysten Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
-morten- Svart 21.September Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September 18 hours ago, LM 605 said: Flott båt. Liker denne typen av Askeladden båter. meget praktisk båt med stort akterdekk og utestyring. Minimalt med støy når bakdøra er lukket. Ikke undermotorisert og kan holde høy masjfart med rimelig forbruk. Liten nok til å håndtere den alene. grei å ligge over i for en weekend 2-3 personer.Landstrøm og 5,5kw dieselvarmer. Kommer ikke til å gå tilbake til kalesjebåt mer. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Blouberg Svart 23.September Link til dette innlegget Svart 23.September Da er også vår båt levert i opplag i dag. Super tur fra Drøbak til Gressvik i dag. Sol og flatt vann. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Traale Svart 24.September Link til dette innlegget Svart 24.September Meldt om sol og 20+ her vest til helgen ! Tror jeg venter en 6 - 7 mnd til jeg tar opp båten... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.