tacan Svart 8.Oktober Link til dette innlegget Svart 8.Oktober @Hekri ble det Commanderen? Ser den er solgt nå. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 8.Oktober Link til dette innlegget Svart 8.Oktober Da har den nok forsvunnet for vår mann🫣 Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
enslagsgjest Svart 8.Oktober Link til dette innlegget Svart 8.Oktober Ble nok litt for mye is i magen Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Hekri Svart 8.Oktober Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober Jeg var nok litt treig - som vanlig - men vi satser på at det dukker opp noe bra litt seinere. Båt er selvfølgelig viktig, men det må klaffe med andre gjøremål også. Etter all den gode og opplysende "input´en" i denne tråden, er det ihvertfall mye klarere hva jeg skal/ikke skal kjøpe. Takk for alle gode råd, og at dere følger med !!! Jeg har søk på finn, så hvis/når jeg "går til aksjon" skal dere nok få melding her!!! Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Har solgt båten - leter etter ny.... ca 40'. Ikke drev! Link to post
tacan Svart 9.Oktober Link til dette innlegget Svart 9.Oktober Hekri skrev for 9 timer siden: vi satser på at det dukker opp noe bra litt seinere. Det vil det helt sikkert Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.