tom Cognac Startet Torsdag 10:09 Link til dette innlegget Startet Torsdag 10:09 Moss avis skriver om at 3 dyre påhengsmotorer ble stjålet fra brygge i Knutvika - Larkollen. Jeg ringte politiet (20800) og fortalte hva jeg hadde sett dagen etter, men responsen fra politiet var dårlig. Jeg håper ikke dette er en vanlig oppfatning. Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
tom Cognac Svart Torsdag 10:10 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Torsdag 10:10 Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
Okkaby Svart Torsdag 11:22 Link til dette innlegget Svart Torsdag 11:22 Det koster penger å etterforske sådan. Bedre med farts/mobil/belte kontroller. Det sender penger i kassen hos de. Sitér dette innlegget Link to post
tilplan Svart Torsdag 11:33 Link til dette innlegget Svart Torsdag 11:33 Utrolig irriterende med sånne som ikke har respekt for hva som er mitt og ditt. Håper saken blir oppklart, mnotorene kommer tilbake hele og at eierne slipper å tape på det. Må innrømme at det nok ikke er realistisk. Fikk høre fra bryggeeier der jeg har båten i Kristiansand, at tre motorer var forsvunnet i sommer. Har ikke sett noe selv, men det er vel bare 15 -20 båtplasser der, så vår ble nok heldigvis vurdert til å være ukurant. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart Torsdag 13:36 Link til dette innlegget Svart Torsdag 13:36 En kjenning ble frastjålet sin motor i fjor høst mens båten lå i opplag på land, men hadde plassert en vanlig Apple tag inne i dekselet. Han klarte å veilede politiet til en varebil med flere påhengere ved å dele tag'en med dem. Politiet fikk arrestert flere i samband med det. Så det fungerer hvis de klarer å spore motorene. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
VegJoh Svart 22 timer siden Link til dette innlegget Svart 22 timer siden tom Cognac skrev On 2.10.2025 at 12.09: Jeg ringte politiet (20800) og fortalte hva jeg hadde sett dagen etter, men responsen fra politiet var dårlig. Hva hadde du sett som kunne være av interesse for saken ? Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz | Bavaria 36 Cruiser Link to post
tom Cognac Svart 11 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11 timer siden VegJoh skrev for 11 timer siden: Hva hadde du sett som kunne være av interesse for saken ? Det jeg observerte viste seg å ikke være av interesse - i følge havnesjefen Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
andersb Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Jeg har gjemt forskjellige aktive/passive sporingsgreier fra guard, og airtags og gps sporinger inni motoren på båter jeg har hatt før, i tilegg til aktiv sporing om den forlater plassen sin. Trist at det er der vi er. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Okkaby skrev On 2.10.2025 at 13.22: Bedre med farts/mobil/belte kontroller. Det sender penger i kassen hos de. Jeg så i aftenposten i helga at Norge er verdens tryggeste land å kjøre i, målt i antall døde / millioner innbyggere. men du vil heller at vi skal være verdens sikreste land å eie påhengsmotorer i? Hva er lettest å erstatte? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.