PaulS Startet 3.Oktober Link til dette innlegget Startet 3.Oktober Hei, mange tråder om pakkbokser, men lager en ny tråd her siden det er et spesifikt spørsmål. Er selve pakkboksen, type fettsmurt, kun koblet og holdt sammen med akselhylsen ved hjelp av slangeklemmene? På dette tverrsnittet ser det jo slik ut (under "E")? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 3.Oktober Link til dette innlegget Svart 3.Oktober PaulS skrev 4 minutter siden: Er selve pakkboksen, type fettsmurt, kun koblet og holdt sammen med akselhylsen ved hjelp av slangeklemmene? Det er korrekt. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
VegJoh Svart 3.Oktober Link til dette innlegget Svart 3.Oktober PaulS skrev 4 minutter siden: Er selve pakkboksen, type fettsmurt, kun koblet og holdt sammen med akselhylsen ved hjelp av slangeklemmene? slik det ser ut på den tegningen du poster så ja. Pakkboksen er festet til akselhylsen med en gummimuffe. Denne klemmes på plass på akselhylsen med 2 slangeklemmer og pakkboksen med 2 slangeklemmer. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz | Bavaria 36 Cruiser Link to post
VegJoh Svart 3.Oktober Link til dette innlegget Svart 3.Oktober I denne tråden her, demonterer jeg og overholder jeg en tilsvarende pakkboks. Der kan de se hvordan de ser ut. Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz | Bavaria 36 Cruiser Link to post
PaulS Svart 3.Oktober Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober VegJoh skrev 22 minutter siden: I denne tråden her, demonterer jeg og overholder jeg en tilsvarende pakkboks. Der kan de se hvordan de ser ut. Nyttig tråd:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.