KapteinFlein Startet Mandag 11:28 Link til dette innlegget Startet Mandag 11:28 Hei, jeg har solgt min skjærgårdsjeep nylig, med ønske om å få kjøpt en litt større båt som jeg kan sove i. Denne vil jeg helst ha toalett i, dieselmotor og kjøleskap(kan også ordne sistnevnte selv hvis det mangler). Har dere noen gode forslag, til rundt 70 000? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart Mandag 11:43 Link til dette innlegget Svart Mandag 11:43 snekke, pilothouse, daycruiser, RIB, Cabincruiser? Båt er et ganske vidt begrep. Vanskelig å komme med råd om vi ikke vet bruk og bruksmønster Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
KapteinFlein Svart Mandag 11:51 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 11:51 Daycruiser eller cabincruiser, minst 23 fot(helst), som skal brukes om sommeren til hyggelige turer i skjærgården til avslapning og rekreasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart Mandag 11:53 Link til dette innlegget Svart Mandag 11:53 Eksempel denne fra Saga: Til salgs: Saga Saga 25 turbo - 1985 | FINN.no Til salgs: Saga 7000 - 1984 | FINN.no Eller denne Marexen: Til salgs: Saga 7000 - 1984 | FINN.no (jeg hadde en slik i 8 år, super billigbåt) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart Mandag 12:00 Link til dette innlegget Svart Mandag 12:00 Saga 25 Turbo var i mange år en drømmebåt for meg, da jeg var guttunge. fantastisk test i BM på 80 tallet! Nå vil jeg hverken ha gammelt hekkagregat eller gammel grønn motor. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Worry II Svart Mandag 12:11 Link til dette innlegget Svart Mandag 12:11 -morten- skrev 45 minutter siden: Saga 25 Turbo var i mange år en drømmebåt for meg, da jeg var guttunge. Enig med deg, Morten. Men den falt litt igjennom da jeg sammenliknet med Marexen. Trengte ikke "re opp" senga bak der og romslig cabin foran, samt fin stue/bysse litt lenger oppe i høyden. Do med septiktank i plast og 2 kokebluss må du ha med på lista de :-) Fungerende dieselvarmer forlenger sesongen betraktelig også. Var viktig for meg. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart Mandag 12:40 Link til dette innlegget Svart Mandag 12:40 Løp og kjøp Marex 770 kjempebåt, hadde en i noen år https://www.finn.no/mobility/item/430265883 Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.