Et0 Svart 2 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2 timer siden ivar skrev 53 minutter siden: Steglister kalles disse. Krever gjerne litt trening med rulla for å ikke få luftbobler når det skal støpes rundt slikt som helst skal ha skarpe vinkler. jeg tror jeg ville pusset over først så blærene åpner seg mså evt vurdert å sparkle over, og så et lag til på topp. Får høre hva Hakkanen foreslår Steglister ja! jeg har ett par lag tidligere under som ble bra resultat på uten luftbobler. Tror muligens jeg var litt for treig på siste laget med å ta alu.rulla i bruk. jeg har iallfall begynt å pusse kantene så det blir penere overgang fra ny laminat til eksisterende gelcoat. her er bilder etter er det mulig å bruke kun resin og herder? F.eks. ved små ‘fyllinger’ Har det noe for seg? Eller Må glassfiberen på for styrkens skyld? NB det hvite er kun støv fra pussing Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.