Billy Arntsen Startet 22.Oktober Link til dette innlegget Startet 22.Oktober Hvordan redigerer man bilde av båten sin på Marine traffic Sitér dette innlegget Link to post
larsenigarasjen Svart 22.Oktober Link til dette innlegget Svart 22.Oktober Jeg bruker appen. Gå inn på båten, nederst til høyre er det en knapp for å legge til bilder. Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 22.Oktober Link til dette innlegget Svart 22.Oktober Men for å få et annet bilde som første visning tror jeg en må få gitt det flere "votes" enn det bildet som er der. Sitér dette innlegget Link to post
Renzir Svart 22.Oktober Link til dette innlegget Svart 22.Oktober Dette lurer jeg også på. Har ett bilde av båten 2 ganger og det som er hovedbilde er vendt 90 grader ;-) Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart 22.Oktober Link til dette innlegget Svart 22.Oktober Renzir skrev for 1 time siden: Dette lurer jeg også på. Har ett bilde av båten 2 ganger og det som er hovedbilde er vendt 90 grader ;-) Bare gi 5 stjerner til det bildet du vil ha. Evt. vis det her så kan vi bidra med stjerner. Nederst i "Photo Details" er det også et valg "Suggest Photo Removal" Sitér dette innlegget Link to post
Billy Arntsen Svart 23.Oktober Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Oktober Har prøvd det de fleste rådene her, men tror de som en gang la inn disse bildene må muligens slette dem igjen... Å legge inn nye bilder går greit, men og slette gamle bilder gåt ikke.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.