AmpaLampa Startet 12 timer siden Link til dette innlegget Startet 12 timer siden Båt: Karnic 2760 Hva: Puter i salongen og kalesje Nå har putene i salongen virkelig sett bedre dager, båten er fra 2012 med originalt interiør. På putene nede er det et slags plasttrekk(?) som har begynt å smuldre opp. Største lengde er 190cm, største bredde er 175cm. Ettersom kalesjen fra 2017 også er råtten tenkte jeg å ta alt i samme slengen. Er det noen som har salmaker/etc å anbefale i Oslo å en tanke om hva man bør betale for å få nytt stoff evt også nye puter (er det 10 eller 50 båtlapper jeg bør forvente for putene i salongen)? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Jeg vet ikke hva det koster i Oslo men ser for meg at det kan bli bakoversveis på både arbeid og stoff. Fikk tilbud fra et firma som lager i Polen og Litauen for et par år siden, det var da 6980,- omtrekk komplett for 14 puter ute og inne, kunne velge ulike stoff, men forslag Dynvev som er et fargeekte utendørs stoff spinnvevet akryl. Prisen var pluss norsk mva og man fikk selvsagt kvittering siden det var et norsk selskap. Kan evt. Sjekke om jeg finner igjen noe info om dette. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Fair Mont på Bryn lagde «sofa» til mitt lille båtprosjekt. Kostet noen båtpenger, men resultatet var topp Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
AmpaLampa Svart 7 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Janoho skrev for 1 time siden: Sjekke om jeg finner igjen noe info om dette. Tusen takk! Jeg har jo god tid ettersom det ikke bør være klart før april, så det kan jo være et godt alternativ. Honduras skrev 53 minutter siden: Fair Mont på Bryn lagde «sofa» til mitt lille båtprosjekt. Jeg skal legge dem på listen min :-) Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 5 timer siden Link til dette innlegget Svart 5 timer siden Er flere som reklamere på diverse facebook grupper. Da mindre systuer drevet av enkelt personer. Disse kan nok være ganske mye billigere enn de store kjente sjapper, mange får også mye skryt. For uansett, så er dette dyrt idag. Husker når jeg for noen år siden skulle ha nye puter til salongen oppe. Var noe jævlig forskjell i prisen. Fra billigste til dyreste var forskjellen vel fra 18 til 45000 ut fra husken i hodet. Da med samme kvalitet på skum/stoff. Oppmåling var gjort av meg sjøl. så de skulle kun sy/kutte til puter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.