Øyeren24 Svart 14.Desember.2025 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2025 SoBo skrev On 10.12.2025 at 12.44: Godt arbeid utført Det var en god og stor lagerhall du har vinterlagret skuta i Mange takk! Veldig hyggelig du kommer innom og ser på prosjektet 😄👍 jo lageret er stort nokk til skru på båten i vinter. Kjekt det! Sitér dette innlegget Gjør ting skikkelig 1 gang Link to post
Øyeren24 Svart 23.Desember.2025 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2025 Da følger det en update på utførte prosjekter ! Rattet i dissa båta er ikke det beste lenger men har holdt 25år så på tide få freshere det opp igjen..lakken Nidelv har brukt ser ut som bil lakk for malings fjerner det funka dårlig på dette rattet gitt 😄 så da måtte det pusses får hånd med og det var litt av en jobb. 2lag med Osmo hardvoks gjorde susen 👍😎 Glattet over grepet i bakkant av rattet samtidig slik det ikke er så skarpt og holde i . Før og etter bilder! Sitér dette innlegget Gjør ting skikkelig 1 gang Link to post
Øyeren24 Svart 23.Desember.2025 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2025 Da kom kalesjen og håper den passer! Lest mye forskjellig om det firma men alle fortjener en ny sjanse? Hva syntes dere om antrasitt? Vi gleder oss til montere denne i sommer 😄👍 Kvaliteten ser ut som være der! Sitér dette innlegget Gjør ting skikkelig 1 gang Link to post
Korsfjord Svart 24.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2025 Hadde ny antrasitt kalesje på en hvit Rana 17 jeg hadde. Det ble veldig fint mot hvitt skrog og vindskjerm,.ig jeg var strålende fornøyd. Dette til tross for at jeg ikke kan fordra samme farge på f.eks biler. Sitér dette innlegget Link to post
Øyeren24 Svart 25.Desember.2025 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2025 Korsfjord skrev On 24.12.2025 at 12.18: Hadde ny antrasitt kalesje på en hvit Rana 17 jeg hadde. Det ble veldig fint mot hvitt skrog og vindskjerm,.ig jeg var strålende fornøyd. Dette til tross for at jeg ikke kan fordra samme farge på f.eks biler. Ja ikke sant :) vi hadde samme på Nidelv 28 og syntes det kler fint og får litt mere moderne preg ut av båten! Sitér dette innlegget Gjør ting skikkelig 1 gang Link to post
Windy 32 Svart 26.Desember.2025 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2025 Øyeren24 skrev for 14 timer siden: Ja ikke sant :) vi hadde samme på Nidelv 28 og syntes det kler fint og får litt mere moderne preg ut av båten! fin farge på kalesja! Bare et tips ,, prøv den på båten så fort som mulig! jeg fikk ny til min for nøyaktig et år siden av samme produsent, den var 5 cm for kort rundt hele! etter mye frem og tilbake lagde de en ny til meg etter 4 mmd! da den kom, passet ikke den heller, og de kom for å rette feilen, men det ble bare verre ! nå har kalesjen lagt hos de siden september, og har enda ikke hørt noe.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.