ko-stens Startet Søndag 08:53 Link til dette innlegget Startet Søndag 08:53 Skal kjøpe meg ny kartplotter-ekkolodd til neste sesong og ser på litt forskjellige. Har en Lowrance Hook Reveal 9 med Navionics+ kartbrikke. Noen som vet om den vil virke om jeg kjøper en Garmin UHD? Det står mellom en UHD, Lowrance Elite FS eller HDS Pro. Sistnevnte er nok litt vel dyr for min del pr i dag, men regner med at kartet funker i hvert fall. Vet at kartet virker på Elite. Virker det ikke på UHD’en blir ikke den aktuell. Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart Søndag 09:22 Link til dette innlegget Svart Søndag 09:22 Kartet som brukes i Hook Reveal kan ikke brukes til Garmin, passer Lowrance, Simrad og Raymarine. Kartene som brukes av Garmin heter Garmin Navionics+ og Garmin Navionics Vison+, standard Navionics kart har ikke Garmin først i navnet. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart Søndag 10:56 Link til dette innlegget Svart Søndag 10:56 Jepp. Jeg kan ikke overføre mine Navioncis til Garmin. Sitér dette innlegget Link to post
ko-stens Svart Søndag 14:55 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 14:55 Takker for svar. Da blir det Lowrance! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.