PaulS Startet 28.November Link til dette innlegget Startet 28.November Sliter med å få ut gamle simringer av pakkboks. Sitter som støpt. Klarer riktig nok å pirke bot gummien i små biter, men er vel bedre å få dem mer "rett ut"? Men ønsker selvsagt ikke å skade metallet i pakkboksen. Noen som har tips? simringenes ytre del ser ut til å ha en metallring på innsiden som gjør at de sitter som støpt (tenker ikke på fjærene)? Mulig jeg misforstår noe Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 28.November Link til dette innlegget Svart 28.November Sett pakkboksen fast i skrustikka (bruk aluminiumsblikk el). Slå en litt kraftig skrutrekker inn under kanten på simmerringen og bikk den ut. PaulS skrev 4 minutter siden: simringenes ytre del ser ut til å ha en metallring på innsiden som gjør at de sitter som støpt Ja, det stemmer. Simmerringen har en kappe av stål som er vulket fast i gummien. Du må få tak under denne kappa med skrutrekkeren. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
PaulS Svart 28.November Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November Takk for det, da er jeg med. Blir en litt verre jobb enn jeg trodde. En første gang for det meste:) Sitér dette innlegget Link to post
eivindch Svart 29.November Link til dette innlegget Svart 29.November Har du mulighet for å komme til fra den andre siden slik at du kan slå den ut med et kobberrør? Eivind Sitér dette innlegget Link to post
PaulS Svart 29.November Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November eivindch skrev 39 minutter siden: Har du mulighet for å komme til fra den andre siden slik at du kan slå den ut med et kobberrør? Eivind Takk, men fikk dem ut på måten Komodo beskrev. Da ble de bøyd i metallet, men de skal selvsagt byttes ut uansett Sitér dette innlegget Link to post
PaulS Svart 3.Desember Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember Fått inn nye simmeringer og låseringer fra TTP Seals på Skjetten. God service der:) De byttet til rustfrie fjærer for meg. Men ser nå av dimensjonene at jeg sikkert kunne kjøpt Sleipner sine hos f.eks. Maritim. Men ble omtrent samme pris. Nå er bare å få den på, og feste aksel til flens og sette på rorbladet igjen:) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 3.Desember Link til dette innlegget Svart 3.Desember Hadde de fått seg betalingsterminal hos TTP Seals på Skjetten nå? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
PaulS Svart 3.Desember Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember Nei, men bruker Vipps, så ikke noe problem:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.