PaulS Startet Fredag 20:22 Link til dette innlegget Startet Fredag 20:22 Sliter med å få ut gamle simringer av pakkboks. Sitter som støpt. Klarer riktig nok å pirke bot gummien i små biter, men er vel bedre å få dem mer "rett ut"? Men ønsker selvsagt ikke å skade metallet i pakkboksen. Noen som har tips? simringenes ytre del ser ut til å ha en metallring på innsiden som gjør at de sitter som støpt (tenker ikke på fjærene)? Mulig jeg misforstår noe Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart Fredag 20:27 Link til dette innlegget Svart Fredag 20:27 Sett pakkboksen fast i skrustikka (bruk aluminiumsblikk el). Slå en litt kraftig skrutrekker inn under kanten på simmerringen og bikk den ut. PaulS skrev 4 minutter siden: simringenes ytre del ser ut til å ha en metallring på innsiden som gjør at de sitter som støpt Ja, det stemmer. Simmerringen har en kappe av stål som er vulket fast i gummien. Du må få tak under denne kappa med skrutrekkeren. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
PaulS Svart Fredag 20:32 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Fredag 20:32 Takk for det, da er jeg med. Blir en litt verre jobb enn jeg trodde. En første gang for det meste:) Sitér dette innlegget Link to post
eivindch Svart Lørdag 15:27 Link til dette innlegget Svart Lørdag 15:27 Har du mulighet for å komme til fra den andre siden slik at du kan slå den ut med et kobberrør? Eivind Sitér dette innlegget Link to post
PaulS Svart Lørdag 16:07 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 16:07 eivindch skrev 39 minutter siden: Har du mulighet for å komme til fra den andre siden slik at du kan slå den ut med et kobberrør? Eivind Takk, men fikk dem ut på måten Komodo beskrev. Da ble de bøyd i metallet, men de skal selvsagt byttes ut uansett Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.