Jump to content

VP D6 Misfarget kjølevæske etter rens

Skipparen

Recommended Posts

Hei,

Har båten for tida på land for vinteropplag og har preservert som vanlig. Men oppdaget nylig at det hørtest ut som trykk frå lokket til kjølinga. Når eg åpnet kom det ut litt av det ein kan sjå i glaset til venstre. Til sammenligning skal den sjå ut slik som den til høgre.

Er det nokon som veit moglege årsaker til dette? 

IMG_3691.jpeg.cdef7c19d623e00a3a21dd29de7f0ef8.jpeg

Hei.

- "Preservert"? Er det "nynorsk" fremmedspråk ord(norsk/engelsk) for konservering? Bare så vi ikke misforstår hverandre. 😉😃

- Har du litt mer informasjon om det er noen faktorer som kan spille inn i forkant? 

Eller bygger den opp trykk i kjølevannet uten at motoren går og står kald? Det høres interessant ut å fundere litt på. 

Var konservert som var meint 

Eg har byta kjølevæske (same farge) og kjørt ein runde systemrens nylig. Flusha godt etter rensen, men gjekk vel kanskje ikkje varm motoren etterpå før siste turen bort til opplagsplass. Er det mulig at det er noko grums frå rensen som har kome fram på turen, eller er det noko meir alvorlig på gong? 

Båten har vel lagt på land ca 3 veker no, og det var trykk der nå når eg oppdaget dette. Syntest det var underlig då motoren ikkje har vore i gong på 2,5 veke ca. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...