Jump to content

Transport over fjellet

torbi

Recommended Posts

takk, har sendt mail til han, har ikke fått svar enda :nonod: , men nor cargo og linje gods er altfor dyrt :crazy: , grunnen til transport av båten min over fjellet er fordi eg ønsker meg en båtferie med venner i sverige på 3 uker :sailing: , og rekker ikke med båt fra bergen til sandefjord-oslo. har bare 4 uker ferie. har ikke noe i mot båttransport..... :smiley:

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Vi skal ikke ta båten din rundt kysten pr. stafett, da?? Worse er klar for første etappe ... :flag:

:smiley: eg tenkte faktisk :smash: på noe annet, laste båt , frakte båt eller noe slikt ( små rederiet ), er sikkert billigere enn store rederiet :yesnod:

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Hei Torbi.

Har sendt deg en mail.

Jeg jobber for den til nå ikke nevnte transportøren i Bergen som heter Tollpost Globe.

Ser generelt at mange nevner alle mine konkurrenter men vil vel nevne at verden består av flere selskaper :wink: .

Vi er ikke helt ukjent med denne typen frakter... Dette er forøvrig ikke ment som reklame men ytterligere et alternativ til transportør i Norge :yesnod:

Hei Torbi

Prøv polske sjåfører da - på lastebil med sommerdekk på norsk vinterføre !!! :eek::eek::eek: Pang! - kræsj i snøføyka på fjellet og båten flyr gjennom luften og lander silkemykt på sneen, farer i vanvittige 87 knop nedover dalsiden, treffer fjøstaket nede i dalen - flyr over måpende bønder og lander i oslofjorden på hurumsiden....Hurra trygt fremme. :lol::lol::lol:

Ideen er kanskje ikke dum på sommerføre, og sannsynligvis meget rimelig - men problemet er hvordan vi får tak i de polske sjåførene..... :crazy: eller latviske, litauere....

Tips - speide etter polske malere og få tips av dem hvilke kneipe lastebilsjåførene holder til, åååå språket :headbang::headbang: joda no problem - bruk tegnspråket!!! :yesnod:

:flag:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...