Jump to content

Transport over fjellet


torbi

Recommended Posts

takk, har sendt mail til han, har ikke fått svar enda :nonod: , men nor cargo og linje gods er altfor dyrt :crazy: , grunnen til transport av båten min over fjellet er fordi eg ønsker meg en båtferie med venner i sverige på 3 uker :sailing: , og rekker ikke med båt fra bergen til sandefjord-oslo. har bare 4 uker ferie. har ikke noe i mot båttransport..... :smiley:

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Link to post
Share on other sites

Vi skal ikke ta båten din rundt kysten pr. stafett, da?? Worse er klar for første etappe ... :flag:

:smiley: eg tenkte faktisk :smash: på noe annet, laste båt , frakte båt eller noe slikt ( små rederiet ), er sikkert billigere enn store rederiet :yesnod:

Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura.

Link to post
Share on other sites

Hei Torbi.

Har sendt deg en mail.

Jeg jobber for den til nå ikke nevnte transportøren i Bergen som heter Tollpost Globe.

Ser generelt at mange nevner alle mine konkurrenter men vil vel nevne at verden består av flere selskaper :wink: .

Vi er ikke helt ukjent med denne typen frakter... Dette er forøvrig ikke ment som reklame men ytterligere et alternativ til transportør i Norge :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Hei Torbi

 

Prøv polske sjåfører da - på lastebil med sommerdekk på norsk vinterføre !!! :eek::eek::eek: Pang! - kræsj i snøføyka på fjellet og båten flyr gjennom luften og lander silkemykt på sneen, farer i vanvittige 87 knop nedover dalsiden, treffer fjøstaket nede i dalen - flyr over måpende bønder og lander i oslofjorden på hurumsiden....Hurra trygt fremme. :lol::lol::lol:

 

Ideen er kanskje ikke dum på sommerføre, og sannsynligvis meget rimelig - men problemet er hvordan vi får tak i de polske sjåførene..... :crazy: eller latviske, litauere....

 

Tips - speide etter polske malere og få tips av dem hvilke kneipe lastebilsjåførene holder til, åååå språket :headbang::headbang: joda no problem - bruk tegnspråket!!! :yesnod:

 

:flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...