Lars O Svart 22.August.2007 Del på Facebook Svart 22.August.2007 Hei Jeg har bodd i båt i to år i Bergen. Send meg en priv mld så skal du få ett godt tips på billig plass. Lars Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 22.August.2007 Del på Facebook Svart 22.August.2007 Det er vel framleis Hui-gutta som eig på Elsero/Sandviken. Prøv Hui-gruppen på tlf 55 21 28 28. Elles veit eg nokon båtbuarar også har halde til på Verftet. Der er det vel Kjøde & Kjøde AS som rår grunnen. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Anonym Svart 22.August.2007 Del på Facebook Svart 22.August.2007 Et tips uansett hvor man bor i båt! Det anbefales selvsagt å melde seg inn i Norsk Båtboerforening, en forening som kjemper for vår sak! Aktiviteten er i dag stor i Oslo, men ikke etablert i resten av landet, lokallag rundt om hadde jo ikke gjort noe, kanskje kunne medlemmene andre steder i landet arrangert tilsvarende fester osv.. Her i Oslo har vi ihvertfall følgende arrangementer hvert år: -Mandagspils (fra ca nå og ut April..) -Innflytningsfest (20. Oktober i år), her er det grillfest, med et opplegg før grillfesten (festen foregår utendørs!) -Julebord (Sannsynligvis på The Ferryman på Aker Brygge, en gang utpå høsten..) -Bryggerennet, et tradisjonelt skirenn med miniski og streng dopingkontroll! Det er ikke lov å starte uten doping! :) -Utflytningsfest, ca samme opplegget som innflytningsfest, men holdes sent i April, langbord på brygga! -Båtboertur arrangeres også hver sommer, med forskjellig destinasjoner.. URL til foreningen: Http://www.batboer.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.