Jump to content

Seilbåt Calypso 870 , 28fot. Informasjon?

opus

Recommended Posts

• 1 år senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

Her er en Calypso 870. Det riktignokk at den er 29 fot. Sikkelig pen båt!

http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=18258664

Denne må da være et røverkjøp? Hadde egentlig ikke tenkt å ha båt neste år, men nå har jeg veldig lyst på en tur til Bergen...

Bare dumt jeg har en annen båt som skulle vært solgt før jeg kjøper ny....... Noen som vil kjøpe Junkeren? :tongue:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Tja alt kommer jo an på pris.

Er egentlig litt på jakt etter en båt til speidergruppa, en som patruljene kan bruke alene. Tror junkeren kunne være fin der. Men det er nok litt tidlig er jeg redd. Må få resten av gruppa inn på modus om å bytte ut en motorsjekte, en optimist og en seilsjekte først.

Vifa - Bruce Roberts 35

Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77
Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery

Er egentlig litt på jakt etter en båt til speidergruppa, en som patruljene kan bruke alene. T

Hum.... Lå å tenkte litt i natt... (blåste så mye, at jeg ikke fikk sove... jeg bor i båten i sommer..) La sammen to og to, og fikk fem :cool: Har ikke koblet "BoBeep" og "finnarne" før nå... Da faller brikkene på plass her... :lol:

Joda, Junkeren hadde nok passer perfekt til det. Vet om en dansk sjøspeidergruppe som har to Junkere... :yesnod:

Redigert av Seilaren (see edit history)

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

• 5 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...