Jump to content

Kanskje noe for deg Bastard? Hehehe....


vikers

Recommended Posts

Jente på 21 og veldig glad i båt.....

 

Her....men, hun krever jo endel av deg da. :lol:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Fant begge to tidligere i dag. Den første er vel best da den ikke forutsetter at en eier båt............

 

Forøvrig veldig mye bra stoff på sorgenfri. Har lest hele boken deres, pluss boka til Jan Bording, pluss snart alle nettsidene til diverse langseilere. Firkanta øyne:? Ja!

 

Mvh Emil

Tur- og dugnadsblogg for M/K Straumingen her.
Medlem av Forbundet Kysten

Link to post
Share on other sites

Her stilles ingen krav til bosted... :smiley:

Nå må sjarken på vannet i en fart!!!, og antallet på treffet må endres fra 1 til 2? :wink:

 

Hun hadde jo allerede kledd seg for treffet - jeg likte spesielt hatten. :yesnod:

:lol:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Her er det jeg fikk med meg av annonsene, jeg har redigert bort det som ikke er så viktig.. :lol::lol:

 

Annonse2

Jeg er en positiv og livsglad jente som har lyst

bare det blir eventyr..

Annonse1

jente på snart 21 her, som leter etter en eller flere eventyrlystne unge personer

Du må være seriøs og omgjengelig og ha lyst

for jeg har lyst

:yesnod::lol:

Link to post
Share on other sites

Og så litt salt i såret......

 

jente på snart 21 her, som leter etter en eller flere eventyrlystne unge personer som har lyst å dra på jordomseiling eller bare en ganske lang seiltur til varmere strøk.

 

 

Hu vil nå ha båt med mast på, og seile, men å se bastarden på en slik langtur ville vært en opplevelse av dimensjoner. Hu er vel også noe ung? For hu kunne vel ha vært barnebarnet til mange her. :nono:

[Moralens glade vokter!]

[Vinner OT-forum entusiast 2010]

[ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ]

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...