Arnstein Startet 1.Juli.2003 Del på Facebook Startet 1.Juli.2003 Jeg får ikke kartplotteren min til å lese lagringsbrikken. Forhandler har opplyst at 1 MB lagringsbrikker skal være compatibel med min ChartMaster 7MX kartplotter. Har prøvd å formattere brikken både på plotteren og PCen (har et PC-Planner NT+ program). Er det noen som har peiling på hva problemet er? Jeg får til å lagre ruter og annen informasjon på brikken fra PCen, mens plotteren ignorer den total. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Arnstein Svart 2.Juli.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2003 Mysteriet er løst. Prgramvare til 7MX eldre enn versjon 2.12, 4-jul-02, er ikke kompatibel med 1MB User C-Card. Dette problemet gjelder også en hel del andre plottere. Ved å gå inn på følgende link, kan man finne lister over plottere og programvare som er kompatibel kun med 128 kB, 1MB eller begge. http://pcplannernt.c-map.it/default_en.asp Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.