Jump to content

Kikkert på netthandelen.no


bliss X

Recommended Posts

:lol: Bare dritten! ...........

 

 

Neida, jeg bare kødder. Jeg har selv handlet en del (alt for mye :blush: ) på dette nettstedet. Blir liksom dratt med litt. Er jo ingen konkurranse, men de føles litt slik og da vil man jo vinne :lol:

Jeg ser i hvertfall faren med det, men jeg har ikke angert på noe kjøp ennå.

Synes bare Netthandelen er veldig trege i forhold til GOOBA når det gjelder å sende sakene. Kan jo være pga at de selger mye mer.

 

Du får si fra hvordan kikkerten fungerer så får man prøve å få kjøpt en slik rimelig hvis den er bra.

 

Hvor mye betalte du?

 

Jeg kjøpte DENNE der. Ga 320,-

Redigert av OLPI (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Betalte kr 101,- som jeg synes høres billig ut for en kikkert.

 

Vet ikke hva som kommer i tillegg, da jeg ikke orket å lese det med liten skrift.

Gjør ikke noe om det tar tid å få den. Har jo bare 3 kikkerter fra før av. :lol:

De er smarte skjønner du. I tillegg kommer frakt som er ganske dyr + eksedisjongebyr på 65,-

 

Hvis du ser øverst på siden kan velge "live faktura" der ser du kostanadene. Du ser også hvilke auksjoner du er med på og hvilke som du har vunnet der.

 

Kikkerten er sikkert fin den. Du kan gjøre veldig bra kjøp der, men du kan også betale for mye.

Jeg betalte nok litt mye i starten da jeg ikke var kjent med hvordan det fungerte helt.

 

Er det noen som har Denne og som kan si om den er bra??

Redigert av OLPI (see edit history)
Link to post
Share on other sites

I et svakt øyeblikk kjøpte jeg en kikkert på netthandelen.no

 

Jack-O kikkert med autofokus. 7 x 50 mm.

Meget god rekkevidde og sikt. Fargede linser. Inkl. praktisk oppbevaringsetui

 

Noe å ha?

Jeg kjøpte også denne der i fjor en gang, sammen med en masse annet jeg ikke hadde bruk for. Fikk da ikke gebyrer og frakt bare på kikkert, og betalte bare 51,- for kikkert. Kikkerten var verd mange ganger 51,- den, så 101,- + frakt og gebyr er ingen upris.

Bliur berre lekker å ha i båten til sommeren!

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Hei Lasse

Jeg var litt rask i avtrekkeren i fjor en gang,da jeg var innom netthandelen.Jeg endte opp med en likedan kikkert som du nå har kjøpt.Du har ingenting å grue deg til,den er kjempegod.

Ja det er fort gjort å være litt rask på avtrekker'n :wink: Var bare tilfeldig innom, og hadde slett ikke tenkt meg noen ny kikkert, men er den bra så er det greit. :wink:
Link to post
Share on other sites

De er smarte skjønner du. I tillegg kommer frakt som er ganske dyr + eksedisjongebyr på 65,-

Hvis du ser øverst på siden kan velge "live faktura" der ser du kostanadene.

Sjekket livefaktura og der sto det:

 

Du har til nå i dag vunnet 1 produkter tilsammen kr. 101,-

Beregnet frakt på varer vunnet til nå er kr. 72 ,-

 

Det sto ingenting om ekspedisjonsgebyr. Er det utelatt fra livefakturaen ?

Link to post
Share on other sites

Sjekket livefaktura og der sto det:

 

Du har til nå i dag vunnet 1 produkter tilsammen kr. 101,-

Beregnet frakt på varer vunnet til nå er kr. 72 ,-

 

Det sto ingenting om ekspedisjonsgebyr. Er det utelatt fra livefakturaen ?

 

65,- er i tillegg

 

Husk også at "døgnet avsluttes kl 0200.

 

Uttdrag fra NETTHANDELEN:

"Det du vinner/handler mellom 08:00 og 02:00 kommer på en og samme faktura. Det vil i praksis si at du kan gjennom en hel dag vinne ulike auksjoner, og få disse på samme faktura.

 

PS det er ikke noen 24 timers regel. eks:

Dersom du vinner en auksjon i dag kl 13.22, for så og vinne neste auksjon kl 09.43 neste dag må du være oppmerksom på at disse to produktene kommer på to forskjellige fakturaer, begge med 65 kroner i ekspedisjonsgebyr "

Redigert av OLPI (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Er det noen som har Denne og som kan si om den er bra??

LINKSYS er bra greier sies det i IT miljøet. :yesnod::yesnod:

Dersom du kjøper en WRT54G/GL/GS (ikke G v5) kan den brukes til router, aksesspunkt, switch og repeater avhengig av hvordan du konfigurerer den.

Fordelen med WRT54G/GL/GS er at de er linuxbasert (ikke v5, denne er ikke linuxbasert) slik at utvalget av modifisert firmware er stort, noe som gjør denne boksen til den mest fleksible og stabile boks i denne prisklassen.

 

Mao. dersom du kjøper en G/GL/GS kontra en WAP kan du bruke boksen til alt mulig og ikke bare aksesspunkt.

 

Har prøvd mange routermerker for hjemmebruk og så langt har jeg ikke funnet noen som er i nærheten av Linksys når det gjelder stabilitet og funksjonalitet.

MVH Chrian

Link to post
Share on other sites

Dersom du kjøper en WRT54G/GL/GS (ikke G v5) kan den brukes til router, aksesspunkt, switch og repeater avhengig av hvordan du konfigurerer den.

Fordelen med WRT54G/GL/GS er at de er linuxbasert (ikke v5, denne er ikke linuxbasert) slik at utvalget av modifisert firmware er stort, noe som gjør denne boksen til den mest fleksible og stabile boks i denne prisklassen.

 

Mao. dersom du kjøper en G/GL/GS kontra en WAP kan du bruke boksen til alt mulig og ikke bare aksesspunkt.

 

Har prøvd mange routermerker for hjemmebruk og så langt har jeg ikke funnet noen som er i nærheten av Linksys når det gjelder stabilitet og funksjonalitet.

:crazy: Det var vel kanskje feil produkt jeg henviste til først da? Det er DENNE jeg har kjøpt. Synes den så lik ut jeg, men kanskje det er feil?

Link to post
Share on other sites

Ja det er fler her ser jeg som har tatt og bydd litt på netthandelen, kjøpte 2 cd-kasser egentlig bare den ene men så kjøpte jeg den andre morgenen dagen etterpå og trodde jeg skulle få på samma faktura men det ble vell nesten 600kr på begge med frakt ikke så gærent

Link to post
Share on other sites

I et svakt øyeblikk kjøpte jeg en kikkert på netthandelen.no

 

Jack-O kikkert med autofokus. 7 x 50 mm.

Meget god rekkevidde og sikt. Fargede linser. Inkl. praktisk oppbevaringsetui

 

Noe å ha?

 

"Meget god rekkevidde" :confused: eeh, ser man lengre i noen kikkerter enn i andre?

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

Kikkerten har jeg ikke greie på men jeg har handlet en del på Netthandelen tidligere og nå i det siste. De har en blanding av kvalitetsprodukter og mange billigprodukter. I det siste så har jeg handlet avfallskvern (700 kr), Euroline bilstereo (500 kr - kostet 900 på Elkjøp), sekketralle som også kan benyttes til transport og lagring av påhengsmotor, barnevogn og mye mer. Poenget er å kikke seg ut noen hovedprodukter som man kan tenke seg. Får man tilslaget på disse, gjerne litt tidlig på dagen så er det bare å fylle opp med "kjekt å ha" saker for å få det med på samme frakten (den øker bare marginalt) og ekspedisjonsgebyret.

 

Det er også viktig å undersøke hva du kan få tilsvarende vare for ellers. Bilstereoen som jeg betalte 500 for var det enkelte som gav 1500 for - altså over 600 mer enn hva Elkjøp selger den for. Akkurat nå selger de et Kodak digitalkamera som jeg kunne tenkt meg men det går jo for over 2500 som kun er litt under hva det koster i butikken.

 

Med et par unntak så er jeg godt fornøyd med de produktene jeg hittil har kjøpt på Netthandelen. Tidligere så var det ikke særlig oppdatert på angrerett og reklamasjonsrett men dette har de blitt bedre på i det siste og fått det innarbeidet på nettsidene.

 

Husk at du har samme angrerett på nettauksjoner som ved vanlig postordre.

Link to post
Share on other sites

lenge siden jeg har handlet der no,men har kjøpt litt, camonett til feltvogna 2x3 m 4-500 kr :crazy: dyrt men måtte bare ha det, disse nettene ble svert billige etter hvert.

DVD spiller som slutter og vise filmen mitt på :headbang:

overlevelses sett med sløv ekkel øks, multiverktøy som ikke kan slåes sammen på normalt vis osv.

siklet lenge etter den gule bagen med nødutstyr til båt og bydde 500 kr der også! men ga meg da jeg tenkte på kvalitetsproduktene jeg alerede har kjøpt.

tipse der er vel og kjøpe kjente merkevarer som har en kvalitet,og ting fra forsvaret har jo også en høy standar.

 

noen som har den gule bagen med nød båtutstyr som kan si noe om den?

Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke nødutstyr, med jeg hadde den DVD-spilleren som stoppet midt i filmen. :lol:

 

Den sendte jeg tilbake og fikk mine 323,- kreditert etter 14 dager. Så de er rimelig seriøse på det punktet.

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...