bliss X Startet 2.Juli.2003 Del på Facebook Startet 2.Juli.2003 Sender en liten sommerhilsen fra Sydkoster - en øy rett over grensen til Sverige. Har hatt båter med baatplassen vimpler både på styrbord og babord. PanPan på babord og Nordan på styrbord. Begynner å gå tom for skjærgårdspils. Hlisen Lasse Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 2.Juli.2003 Del på Facebook Svart 2.Juli.2003 Hei Lasse* Takker for hilsenen, og hilser så mye tilbake. Er nesten av missunnelse jeg.... Jaja, på fredag morgen er det min tur, så nå er jeg ikke helt meg selv om dagen, jeg verker i hele kroppen etter å komme avgårde......Fint vær er der og meldt. Jaja, fortsatt God Ferie Lasse, og det samme til alle andre og. :diving :drink: Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 2.Juli.2003 Del på Facebook Svart 2.Juli.2003 Begynner å gå tom for skjærgårdspils Så søk nødhavn!!Helkrise å gå tom for øl. Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 4.Juli.2003 Del på Facebook Svart 4.Juli.2003 Endelig ferie! Kun timer igjen! Seilferien i år starter med regatta Stavanger - Banff, start imorgen. Seiler som mannskap på NOR-10350 Xanadu. På onsdag skal jeg hjem igjen med fly, og deretter rett i egen båt for å pelle meg ned til Mandal eller Kristiansand hvor resten av gjengen kommer ombord. Så skal vi en tur til Hvaler og litt nedover Svenskekysten. Tilbake på jobb først om en måneds tid Baatplassen vimpelen er på plass, heist til øvre salingshorn på babord side. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Marø Svart 21.Juli.2003 Del på Facebook Svart 21.Juli.2003 Nå er ferien ugjenkallelig over for denne gang etter 3 uker på svenskekysten . Så ikke mange med vimpel, men veldig hyggelig å møte Lasse på Syd Koster. Ser nå fram til en lang god ettersommer og høst med kortere turer i Oslofjorden. Håper du hadde en fin tur videre med resten av familien Lasse. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 21.Juli.2003 Del på Facebook Svart 21.Juli.2003 Til Nordan ! les min tråd, Vimpelen virker ! (3) tror jag såg dig !!! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.