Jump to content

Teppe til akterdekk...


Miranda II

Recommended Posts

...... på akterdekket under kalesjen. Jeg tenker da på hvor jeg kan få tak i teppe som egner seg til dette formål...

fikk nettop prøver fra et firma her borte som heter Toomer and Hayter Ltd. De har tepper som er beregnet for dette, og jeg fikk et par prøver fra dem, selv om jeg ikke spurte etter teppe....

 

De har noe som heter Newmarket Ribbed Carpet, som fåes i Beige, Dyp Rød (Plum), Blå og Grå .... leveres i 2 M bredde og koster rundt NOK 270 per meter.

 

De sender også til "utlandet" .....

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Pass i all fall på hva som er på undersiden. Hangarskibet var anlagt med et blått teppe på akterdekket,dekorativt og fint, lå i ro gjorde det også, men det var ikke lett å holde rent. På ordre fra Hennes Høihellighet Quindebestet ble teppet fjernet og kastet. Det viste seg at den gummierte baksiden, som utvilsomt ga teppet dets vanntålige egenskaper, hadde gått delvis i oppløsning og satt fast som bare f*** i glassfiberdekket. Eneste måten å få restene bort, er med Lynol :crazy:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Stikk på Teppeabo og kjøp teppe beregnet for fortelt til campingvogn. Ikke den tynne typen. Ser ut som vanlig teppe og tørker fort hvis det blir vått da det slipper luft igjennom. Setter seg ikke fast i dørken. Fåes i blått og grått som jeg har sett. Mulig det er flere farger.

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Link to post
Share on other sites

Vet ikke hvem som produserer det, men jeg bruker typen med små grånne knotter under. Tror du får det hos de fleste teppeforhandlere. Det koster ikke all verden, dessuten pleier jeg å følge med gjennom vinteren når det er salg, eller om de har igjen en liten rest. Er jeg heldig hender det jeg får det til gibort-pris. Skifter en gang i året. Vannet går rett igjennom, og det tørker på et blunk.

Du får det i mange farger.

Link to post
Share on other sites

Teppehandlerne har noe de kaller bil og båttepper. Ligner på de Divemaster beskriver både i pris og utseende. Har hatt et blått et par år nå. Fornøyd med dette, bortsett fra at boss viser så godt. Vil nok velge en annen farge neste gang. Ellers tåler teppet vann. Vannet dreneres lett ut av teppet. Det farger ikke av og kappes til som du ønsker uten at kantene må sys. Du kan sågar klippe det til med en vanlig kjøkkensaks.

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Link to post
Share on other sites

Vet ikke hvem som produserer det, men jeg bruker typen med små grånne knotter under. Tror du får det hos de fleste teppeforhandlere. Det koster ikke all verden, dessuten pleier jeg å følge med gjennom vinteren når det er salg, eller om de har igjen en liten rest. Er jeg heldig hender det jeg får det til gibort-pris. Skifter en gang i året. Vannet går rett igjennom, og det tørker på et blunk.

Du får det i mange farger.

DITTO

Maxum 4100 scb, Chenette III

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...