PHa Startet 2.Februar.2006 Del på Facebook Startet 2.Februar.2006 Er det noen av dere som har erfaring med stiftefri tennigs system på en AQ130, B20? Hvor kan jeg få tak i dette. Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 2.Februar.2006 Del på Facebook Svart 2.Februar.2006 Hei, jeg har desverre ikke noe svar men i Denne tråden postet jeg iallefall en levrandør som selger slikt. Etter sigende er det et trygt og ukomplsert system som fjerner de vanlige "problemene" med stadig justering av stifter som er vanlig på disse motorene. vurderer sterkt disse selv... Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
PHa Svart 2.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2006 Takk for hjelpen.. Sitér dette innlegget Link to post
orkan Svart 2.Februar.2006 Del på Facebook Svart 2.Februar.2006 se på denne lumenition hadde en slik på min b20,lett å installere. kjøpte tenningen hos kg trimning,men et raskt søk på nettet vil gi deg norske forhandlere,blant annet denne: pedersens racing Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.