Gunga Din Startet 2.Februar.2006 Del på Facebook Startet 2.Februar.2006 Rocna Anchors Boat, Anchor Demonstration & Testing Video reklam för ett ankare som jag ikke tror vi diskutert tidigare........ synpunkter ?? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
trulte Svart 3.Februar.2006 Del på Facebook Svart 3.Februar.2006 (redigert) Dette så jo bra ut dette. Men jeg tror ikke at jeg som ikke har vinsj bør ta ibruk dette. Jeg må jo kjøpe et nytt anker hver gang jeg har ankret opp, fordi jeg kommer jo ikke løs igjen... Så jo hvordan han som skulle ha ankeret opp av sanden på stranda slet. Ankeret ville jo blitt liggende det, mens jeg hadde mått kappe tauet... Bortsett fra det så det staselig ut. Redigert 3.Februar.2006 av trulte (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 3.Februar.2006 Del på Facebook Svart 3.Februar.2006 Jo, det var interessant å se hvordan Rocna tok tak i våt sand og leire, mens de andre dregget i løs tørr sand or jord. Virket kanskje litt for godt arrangert ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 3.Februar.2006 Del på Facebook Svart 3.Februar.2006 Jo, det var interessant å se hvordan Rocna tok tak i våt sand og leire, mens de andre dregget i løs tørr sand or jord. Med andre ord har vi fått demonstrert at det er en dårlig strategi å kaste ankeret på land. Kan ikke si at jeg var nevneverdig imponert av testingen, men det var en interessant anker. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 3.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2006 Kan ikke si at jeg var nevneverdig imponert av testingen, men det var en interessant anker.kan hålla med dig om detta! men jag var lite förvånad att både Bruce o CQR'et ikke grävde ner sig snabbare! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.